Introductie

Ben je administratief sterk en heb je tevens een groot organisatie talent? Ben je dol op cijfers en informatie verzamelen en ambieer je een carrière in de inkoop? In deze vacature van Assistent Category Management komt alles samen. Een mooie start voor een inkoopcarrière in de retailbranche.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een trots familiebedrijf met winkels in de sport- en lifestyle. Hun missie is dat iedereen de beste versie van zichzelf kan zijn. Iedereen heeft zijn eigen strijd te overwinnen, grenzen te verleggen en doelen te stellen. Ze helpen sport- en lifestyle liefhebbers op weg naar succes, wat het doel ook is, groot of klein. Ze werken met plezier en zijn ambitieus. Binnen dit bedrijf zijn volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en mee te bouwen aan de groei van de organisatie.

Functie

Voor de afdeling Category Management zijn wij op zoek naar een administratief talent. Iemand die de Inkoopafdeling Hardwaren optimaal weet te ondersteunen. Op deze afdeling wordt ingekocht bij de grootste sportmerken ter wereld. Denk aan Nike, Adidas, Under Armour, Asics, etc. In deze baan werk jij nauw samen met 2 Inkopers en verwerk je veel gegevens. Belangrijk is dat je nauwkeurig kunt werken en dat je eager bent om de retailbranche te leren kennen en daarmee jouw kennis te vergroten. Je zorgt voor de juiste invoer van de inkoop administratie en jij coördineert de veranderingen, planningen en aanvullingen van artikelen in het (seizoens) assortiment. Bij deze retailer kun je ontzettend veel leren en zij bieden ook de mogelijkheid om vanuit deze back office rol door te groeien naar een inkoopfunctie. Hun motto is: Als je er echt voor gaat, is alles mogelijk! Tot je taken behoort onder meer:

  • Het administratief verwerken van promoties volgens de actieplanning van de winkels. 
  • Merchandise planning.
  • Een belangrijke spil zijn tussen de inkoopafdeling en onze leveranciers.
  • Beheer van het never out of stock (NOOS) programma.
  • Het plaatsen van nabestellingen bij de verschillende leveranciers.
  • Het voorverdelen van de ingekochte goederen.
  • Beheer van leveranciersafspraken wat betreft de condities & voorwaarden.

Functie-eisen

Om deze functie van Assistent Category Management goed te kunnen vervullen komen we graag in contact met mensen die zich in onderstaand profiel herkennen

  • Minimaal één jaar relevante werkervaring is gewenst, maar ook als je net bent afgestudeerd nodigen we je graag uit om te reageren. 
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met Retail.
  • Je werkt georganiseerd en nauwkeurig.
  • Je bent enthousiast, initiatiefrijk en sterk planmatig ingesteld.
  • Je beschikt over commercieel inzicht en een klantgerichte instelling.

Sollicitatie

Krijg jij energie van bovengenoemde werkzaamheden en herken je jezelf in het profiel? Solliciteer dan via de button hieronder. Voor vragen kan je contact opnemen met Loes Noom, 0610955167. Ben je op zoek naar een baan in de mode en is deze vacature niet wat je zoekt? Kijk dan hier voor de overige vacatures in de modebranche.